.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص اعتبار ویژه پژوهشی به دانشگاه مازندران

معاون پژوهشی دانشگاه مازندران گفت: پنج میلیارد و 300 میلیون ریال از بودجه پژوهشی دانشگاه مازندران به طرح اعتبار ویژه پژوهشی اعضای هیئت علمی گرنت اختصاص یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، احمد جعفری صمیمی در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه در بابلسر گفت: در حالی که در ابتدای اجرای طرح گرنت در سال 85، 46 درصد اعضای هیئت علمی‌ واجد شرایط استفاده از این طرح شدند، این رقم در سال 88 به 73 درصد افزایش یافته است.

وی سقف گرنت برای هر عضو هیئت علمی را 60 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته این اعتبار برای هر فرد 48 میلیون ریال بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه با ابراز خرسندی از روند صعودی، استفاده اعضای هیئت علمی از طرح اعتبار ویژه پژوهشی گفت: اجرای این طرح زمینه افزایش فعالیتهای علمی - تحقیقاتی اعضای هیئت علمی را فراهم کرده است.

وی همچنین از اعزام چهار عضو هیئت علمی برای فرصت مطالعاتی در سال جاری خبر داد و گفت: این افراد از دانشکده های علوم انسانی، حقوق و علوم سیاسی و علوم پایه است.

گرنت یا اعتبار ویژه پژوهشی از سال 85 در دانشگاه مازندران و به منظور حمایت از اعضای هیئت علمی پژوهشگر جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی، خرید کتاب، شرکت در سمینارها و کنفرانسها به اجرا در‌آمده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.